Учителю

АЛЬТЕРНАТИВНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ

LEARNER REFLECTION. METHODS (PPP)



Класична, комунікативна та нетрадиційна методика навчання англійської мови

Класична методика. Сама назва цієї методики багато чого пояснює. Найчастіше її використовують  викладачі вузів та шкіл.(Ось звідки ці чорно-білі підручники із нудними текстами) Вивчення англійської мови за допомогою цього підходу починається з «нуля»: алфавіту та фонетики. Увага рівномірно приділяється всім чотирьом аспектам вивчення мови: аудіюванню, граматиці, читанню і говорінню. Викладач, за цією методикою, повинен бути україномовним (російськомовним) , тобто не носієм мови. У результаті цей підхід дає стабільні фундаментальні знання, які допомагають як розуміти, так і формувати і висловлювати свої власні думки англійською мовою.
Переваги:
•    Фундаментальний підхід
•    Комплексне вивчення всіх аспектів мови
•    Довгостроковий результат
Недоліки:
•    Великі затрати часу на вивчення
•    Багато залежить від викладача
•    Недостатньо уваги приділяється спілкуванню


Комунікативна методика. Одна з найпопулярніших методик вивчення англійської мови (та і інших іноземних мов) в світі. Найбільшої популярності вона спочатку набула у США та в Європі, а  тоді дійшла і до нас. Найбільше уваги у цьому методі приділяється говорінню і аудіюванню, тобто основна частина уроку буде присвячена спілкуванню. Викладач, хоч і україномовний, буде якомога менше спілкуватися своєю рідною мовою і якомога більше англійською. Тобто основною метою цієї методики є: занурити студента в англомовне середовище, навчити спілкуватися англійською мовою, вивчати лексику. Комунікативний підхід передбачає багато взаємодії між студентами на уроці, парні та групові завдання, багато завдань з аудіювання.

Переваги:
•    Формування навичок спілкування
•    Неформальна форма навчання
Недоліки:
•    менше уваги приділяється граматиці та вивченню складної лексики

Існує безліч інших або нетрадиційних методик, розроблених філологами або безпосередньо викладачами шкіл, заснованих на вже існуючих методиках або повністю унікальних.

  • Метод  Китайгородської. Розроблений професором  Г. А. Китайгородською. Навчання за цією методикою проводиться в умовах real life. Адже на вступному тестуванні кожному студенту присвоюється певна роль (менеджер, директор, бізнесмен, тощо), якої він повинен притримуватися на протязі всього курсу. Самі уроки проходять не як заняття, а як наприклад business meeting.                                                                                                                                                                                 

       Недоліки: начання можливе з 16 років; не підходить замкнутим людям

  • Метод  Шехтера. Він  базується на спілкуванні англійською між студентами. Вивчення мови відбувається через відтворення етюдів (рольових ігор) на заняттях, за допомогою яких студенти не бояться спілкуватися один з одним іноземною мовою з самого першого уроку.      

      Недоліки: навчання можливе з 16 років

  • Метод Каллана. Цей метод дозволяє вивчити англійську в 4 рази швидше ніж традиційні методики. В основу метода покладено те, що студент повинен весь час або говорити англійською, або слухати, що говорить англійською викладач. З першого ж уроку викладач звертається до студентів із швидкістю 200 – 240 слів/хвилину.                                           

    Недоліки: величезне значення відіграє викладач, якщо його рівень низький, то                        користі не буде ніякої

  • Методика Дениса Рунова. Дозволяє оволодіти мовою на гарному рівні вже за 8 місяців. Полягає у тому, що вся інформація, яку потрібно вивчити стискається до саме таких  розмірів, які  може сприйняти мозок людини. Всі аспекти мови (говоріння, аудіювання, граматика, читання) подані у досить жорсткій системі, якої потрібно дотримуватись для отримання жаданого результату.                                                                                                                                            

      Недоліки: навчання можливе з 14 років

Також  одним із недоліків методів, які дозволяють вивчити англійську за досить короткий проміжок часу, є те, що їх дію також вважають короткостроковою. Тобто отримані знання. за таким методом, дуже швидко зникнуть за відсутності практики.

Деякі інші новітні Авторські методи навчання англійської мови

  • Метод Мюллера

Ця методика вважається високоефективною, оскільки впливає на свідоме і несвідоме. Основними процесами тут є здатність до наднавчання і наявність голографічної пам’яті. Щоб їх активувати, необхідно прийняти рівне положення тіла, розслабитися і запевнити себе в тому, що ви вже вільно говорите англійською мовою. Вважається, якщо все зроблено правильно, ви легко заговорите англійською.

  • Експрес-метод Ілони Давидової

Основним інструментом даного методу є аудіо-доріжки, в яких вшиті спеціальні звуки, що впливають на підсвідомість студента. Тобто існує основний навчальний матеріал і до нього додані звукові сигнали, які не можна почути людським вухом. Такий собі “25-й кадр”. Цей метод популярний за рахунок відсутності «зубріння» і можливості займатися в будь-яких повсякденних умовах. Однак ефективність цієї методики залишається під питанням.

  • Метод Пімслера

Один з найпопулярніших методів для самостійного навчання. З певною періодичністю студент повторює матеріал, який дає диктор, також іноді залучається у діалог. Мета методики – освоєння розмовної англійської. Граматику вивчають через багаторазові повторення різних шаблонних фраз, які за підсумком вживаються автоматично.

  • Методика Дмитра Петрова

Курс складається з 16 відео уроків, в яких пояснюється структура і граматика англійської мови. Також навчають тому, як правильно будувати речення через ряд шаблонів. Після певного тренування ви повинні будете використовувати їх автоматично.

  • Метод Іллі Франка

В основі цієї методики закладений процес читання в оригіналі, як основний спосіб поповнення словникового запасу. Текст спеціальним чином підготовлений: розбитий на частини, до кожної з яких наведено дослівний російський переклад. Плюсом цієї методики є те, що немає потреби шукати переклад незнайомих слів, так як їх переклад надано максимально близько до оригіналу, що має допомогти уникнути спотворення розуміння тексту.


КОРИСНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ВІД ВИДАВНИЦТВА 
NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING










GOOGLE ECOSYSTEM




Учителю англійської мови та адміністрації ЗЗСО






CLASSROOM ENGLISH 




 

CLASSROOM English: 150+ Classroom Phrases For English Teachers | Classroom Language  

 

See a list of some recorded webinars to support you during the Covid-19 crisis

Teaching online - using your coursebook and ideas for breakout rooms

Teaching online - if the tech fails and structuring lessons

Teaching online - tech tools and the tutor's role

 Online Teaching and Young Learners - making the most of the situation

Simple Teaching Ideas for Online Classes with Primary Children


Навчально-методичний супровід

 викладання англійської мови в середній школі

Let’s study #English with ELT Consultant Наталья Ляшко (Natalia Liashko). In her lessons Natalia is using Express Publishing materials. For the 7th Grade she chose 'On Screen 2' book. Let's watch the lessons!
🇬🇧
The Topic is 'Types of Films. At the cinema'
🎬🎥🎞
Lesson 1:
https://youtu.be/OCBTBTTy52c
📽📺
Lesson 2:
https://youtu.be/nXWdpqwijYI
📼
Lesson 3:
https://youtu.be/_88RUXgjAv8
🎞
Lesson 4:
https://youtu.be/ZjWTpPUjBfI
📼
Lesson 5:
https://youtu.be/qPE1dHj92rE
📺

 Світлина від Express Publishing Ukraine.


  

Навчально-методичний супровід

викладання англійської мови в початковій школі


Institute of English Language Teacher Training – TEFL training ...

TEACHING VERY YOUNG LEARNERS


Drawing attention and keeping discipline in young learner ...

Stirring and Settling Activities for Primary School Students


УВАГА! ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ!!!

ВІДЕОУРОКИ ДЛЯ УЧНІВ 1 та 2 КЛАСІВ ЗА ПІДРУЧНИКАМИ
SMART JUNIOR та QUICK MINDS

ТУТ






Internal vs. Instrumental Motivation - Talent Bureau
THE MULTIPLE MOTIVATION OF A STUDENT
4 KEY DRIVERS BEHIND STUDENTS' MOTIVATION



Discussion Activities - The Secondary English Coffee ShopDISCUSSION ACTIVITIES FOR ALL LEVELS


Classroom Management: Why & How | Organized Classroom

 


Матеріали обласного семінару

"Реалізація інтегрованих змістових ліній у навчанні іноземної мови"
(з досвіду роботи методичних установ Шумського району)
27.11.2019



 

 

МАТЕРІАЛИ СЕРПНЕВОЇ МЕТОДИЧНОЇ СТУДІЇ

(22.08.2019)

Формувальне оцінювання. Мовне портфоліо для учнів 1-2 класів (ч.1)

Мовне портфоліо для учнів 1-2 класів (ч.2)

Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів (Cambridge)

Шляхи реалізації формувального оцінювання за допомогою лепбуків


 2 клас НУШ
Посилання на статті: 





Teaching English. 11th form. (PPP by Lidiia Uruska)
Методичні рекомендації щодо вивчення англійської мови в 11 класі
Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи 
Навчальна програма елективних курсів з іноземних мов. для старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів
Культура і мистецтво Великої Британії: навчальний посібник елективного курсу з англійської мови для учнів старших класів профільної школи
Календарно-тематичне планування О. Карпюк "English 11"
(https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/kp/english_11_k_plan_v1_final.pdf)




Матеріали обласного семінару "Використання нестандартних форм навчання іноземних мов для формування ключових компетентностей"


Використання нестандартних форм навчання для розвитку критичного мислення учнів

Матеріали обласного семінару "Робота вчителя іноземної мови в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної середньої освіти"



Увага!!!
Електронні версії підручників для 1 класу https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/358


 


     


Конспекти перших девяти уроків до підручника О. Карпюк 1 клас (НУШ)

Календарно-тематичне планування до підручника О. Карпюк 1 клас (НУШ)
Календарно-тематичне планування до підручників О. Карпюк 2-11 класи
Аудіододатки для вільного завантаження до підручників О.Карпюк

Аудіододатки для вільного завантаження до підручника Quick Minds 1 for Ukraine   

Аудіододатки для вільного завантаження до підручника Smart Junior 1 for Ukraine






Матеріали тренінгу
 з питань викладання англійської мови
 у 10 класі (2018-2019 н.р.)



Schulung Termin im Kalender

 Матеріали обласного семінару
 "Шляхи та засоби підвищення ефективності іншомовної освіти в умовах Нової української школи"
27.04.2018
Організація неперервної освіти вчителів іноземних мов на районному рівні: здобутки, проблеми та перспективи розвитку. (Л.М. Філіповська)

Модель підготовки вчителя іноземної мови до роботи в нових умовах: структура та компоненти (Уруська Л.В.)

Інтеграція попереднього досвіду реалізації компетентнісного підходу в початковій іншомовній освіті в умови Нової української школи (О.В. Бураковська) (Н.П. Дубчак)

Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учнів шляхом використання сервісів хмарноорієнтованого середовища Офіс 365 на уроках англійської мови (М.В. Савчинська)

Використання міжнародного досвіду впровадження STEаM-навчання у закладах освіти (на прикладі участі у проекті "Level up Village") (І.З. Лучин)

Участь у міжнародних проектах як засіб реалізації компетентнісного підходу в іншомовній освіті (О.Д. Войчишин)

З досвіду участі в цифровому дитячому університеті та проекті "Школа майбутнього" (Н.В. Байгуш)




Іноземна мова: від навчального предмета до життєвого уміння

Одна із ключових компетентностей сучасної людини – володіння іноземною мовою. Олександр Шаленко, секретар українського відділення Міжнародної асоціації вчителів англійської мови як іноземної (IATEFL), розповідає, як у класі розвивати життєві вміння, вивчаючи мову.




Плануємо навчальний рік!
Пов’язане зображення






Календарно-тематичне планування







ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
 ОПОРНИХ ШКІЛ (матеріали семінарів)

Competency-Based Language Learning Морська Л.І. 




All the expressions that are gathered here may be used with younger or older children and have been divided into categories according to context, so that you pick and choose according to your needs.

Початкова школа
У відео зазначено, що модель викладання англійської мови та роль учителя на уроці поступово має бути змінена. Від учителецентризму переходимо до учнецентризму, обираємо такі моделі проведення уроків, щоб учні більше працювали, а вчитель виконував роль помічника та координатора. https://youtu.be/RHc403A47WI 


Розгляд ключових змін в оновленій програмі: запровадження ввідного усного курсу, спрощення вимог до письма, скорочення обсягів висловлювання, уточнення вимог до фонетичної лінгвістичної компетенції та ін.

Ключові зміни https://youtu.be/D0Xrw5FTN1I


Поради під час подання усного курсу. Використання ляльки як “носія” англійської мови для наочності.  Лялька має спілкуватися лише англійською і допомагати вчителю та учням урізноманітнювати уроки. Розгляд скорочень обсягів письма у  першому класі.

Усний курс https://youtu.be/5ivmbhtFEIY


Розгляд вимог до фонетичної компетенції в оновленій програмі та розширених тем спілкування.

Фонетичний фокус




Опис скорочених обсягів письма в оновленій програмі. Методика використання діалогів та поради під час проведення рухливих ігор на уроках англійської мов



Розгляд ще одного цікавого способу вивчення англійської – створення проектів. Це можуть бути як складніші проекти, так і прості, на кшталт створення англомовних плакатів. На відео детально пояснюється, як проводити проектну діяльність та даються корисні поради вчителям, як зробити проект максимально корисним для засвоєння англійської мови.

Міні-проекти https://youtu.be/Sn94G9RKJa8




Матеріали обласного науково-практичного семінару "Підвищення професійного рівня учителів як передумова покращення якості іншомовної освіти"

Презентація "Рамка професійного розвитку вчителів. Складові професійної діяльності"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wX0c2YTZaVjRQXzg/view?usp=sharing

Презентація "Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності учителя іноземної мови"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wVnE3SEd3RHBQQVE/view?usp=sharing

Презентація "Європейський досвід професійного розвитку вчителів іноземних мов" https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wVnE3SEd3RHBQQVE/view?usp=sharing

Презентація "Фахова компетентність вчителя іноземної мови як запорука ефективної та якісної іншомовної освіти"  
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2weFBPakxuRXh6MjQ/view?usp=sharing


Презентація "Шляхи саморозвитку та самовдосконалення професійної майстерності вчителя іноземної мови"   https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2weGRaSXlKa3RsNU0/view?usp=sharing

Відео "Навчання в русі"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wU3ZrQjhScHR0blk/view?usp=sharing

Виступ Плахтина Т.С.
https://drive.google.com/open?id=0Bz6WubQ74X2wclg1d0xyU2w5TGs

Виступ Луб"яницька В.А.
https://drive.google.com/open?id=0Bz6WubQ74X2wQ1dBMkdiZGNHN0U

Виступ Якимчук Т.В.
https://drive.google.com/open?id=0Bz6WubQ74X2wRXIyaHRRZ3NVeXM

Інноваційні підходи до викладання англійської мови



1 коментар: