"БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ"
МАТЕРІАЛИ Круглого СТОЛУ"Навчання англійської мови в сучасних умовах"МАТЕРІАЛИ ПРОгРАМИUkraine Workshop series 2023(NEAS Australia та GoGlobal)HTTPS://ONLINE.NEAS.ORG.AU/LESSONS/PRE-WORKSHOP-PRESENTATION-CREATING-AN-ENVIRONMENT-OF-POSITIVE-GROWTH-DURING-CHALLENGING-TIMES/
1. Trauma-informed approach to teaching vulnerable children (PPP) 2. Evidence-based Trauma-informed second language teaching to adults (PPP) 3. building resilience and easing stress in the esl classroom (ppp) 4. the australian elt teacher experience with ukrainian war migrants (ppp) 5. creating an environment of positive growth during challenging times (ppp) 6. responding to ukrainian students' trauma disclosures and reactions in the classroom (coming soon)7. fostering an unbiased learning environment that empowers students and drives success (coming soon)
МАТЕРІАЛИ МЕТОДИЧНОГО ЗАХОДУ
"Викладання та навчання у важкі часи"
Дізнатися про деталі курсу, подивитися фотозвіти та ознайомитися із відгуками вчителів, які брали участь у курсі можна за посиланням: https://bit.ly/3T2cbMF
МАТЕРІАЛИ МЕТОДИЧНОГО ЗАХОДУ
АЛЬТЕРНАТИВНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
LEARNER REFLECTION. METHODS (PPP)
Класична, комунікативна та нетрадиційна методика навчання англійської мови
- Метод Китайгородської. Розроблений професором Г. А. Китайгородською. Навчання за цією методикою проводиться в умовах real life. Адже на вступному тестуванні кожному студенту присвоюється певна роль (менеджер, директор, бізнесмен, тощо), якої він повинен притримуватися на протязі всього курсу. Самі уроки проходять не як заняття, а як наприклад business meeting.
Недоліки: начання можливе з 16 років; не підходить замкнутим людям
- Метод Шехтера. Він базується на спілкуванні англійською між студентами. Вивчення мови відбувається через відтворення етюдів (рольових ігор) на заняттях, за допомогою яких студенти не бояться спілкуватися один з одним іноземною мовою з самого першого уроку.
Недоліки: навчання можливе з 16 років
- Метод Каллана. Цей метод дозволяє вивчити англійську в 4 рази швидше ніж традиційні методики. В основу метода покладено те, що студент повинен весь час або говорити англійською, або слухати, що говорить англійською викладач. З першого ж уроку викладач звертається до студентів із швидкістю 200 – 240 слів/хвилину.
Недоліки: величезне значення відіграє викладач, якщо його рівень низький, то користі не буде ніякої
- Методика Дениса Рунова. Дозволяє оволодіти мовою на гарному рівні вже за 8 місяців. Полягає у тому, що вся інформація, яку потрібно вивчити стискається до саме таких розмірів, які може сприйняти мозок людини. Всі аспекти мови (говоріння, аудіювання, граматика, читання) подані у досить жорсткій системі, якої потрібно дотримуватись для отримання жаданого результату.
Недоліки: навчання можливе з 14 років
Також одним із недоліків методів, які дозволяють вивчити англійську за досить короткий проміжок часу, є те, що їх дію також вважають короткостроковою. Тобто отримані знання. за таким методом, дуже швидко зникнуть за відсутності практики.
Деякі інші новітні Авторські методи навчання англійської мови
Метод Мюллера
Ця методика вважається високоефективною, оскільки впливає на свідоме і несвідоме. Основними процесами тут є здатність до наднавчання і наявність голографічної пам’яті. Щоб їх активувати, необхідно прийняти рівне положення тіла, розслабитися і запевнити себе в тому, що ви вже вільно говорите англійською мовою. Вважається, якщо все зроблено правильно, ви легко заговорите англійською.
Експрес-метод Ілони Давидової
Основним інструментом даного методу є аудіо-доріжки, в яких вшиті спеціальні звуки, що впливають на підсвідомість студента. Тобто існує основний навчальний матеріал і до нього додані звукові сигнали, які не можна почути людським вухом. Такий собі “25-й кадр”. Цей метод популярний за рахунок відсутності «зубріння» і можливості займатися в будь-яких повсякденних умовах. Однак ефективність цієї методики залишається під питанням.
Метод Пімслера
Один з найпопулярніших методів для самостійного навчання. З певною періодичністю студент повторює матеріал, який дає диктор, також іноді залучається у діалог. Мета методики – освоєння розмовної англійської. Граматику вивчають через багаторазові повторення різних шаблонних фраз, які за підсумком вживаються автоматично.
Методика Дмитра Петрова
Курс складається з 16 відео уроків, в яких пояснюється структура і граматика англійської мови. Також навчають тому, як правильно будувати речення через ряд шаблонів. Після певного тренування ви повинні будете використовувати їх автоматично.
Метод Іллі Франка
В основі цієї методики закладений процес читання в оригіналі, як основний спосіб поповнення словникового запасу. Текст спеціальним чином підготовлений: розбитий на частини, до кожної з яких наведено дослівний російський переклад. Плюсом цієї методики є те, що немає потреби шукати переклад незнайомих слів, так як їх переклад надано максимально близько до оригіналу, що має допомогти уникнути спотворення розуміння тексту.
КОРИСНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ВІД ВИДАВНИЦТВА
NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING
CLASSROOM English: 150+ Classroom Phrases For English Teachers | Classroom Language
See a list of some recorded webinars to support you during the Covid-19 crisis
Teaching online - using your coursebook and ideas for breakout rooms
Teaching online - if the tech fails and structuring lessons
Teaching online - tech tools and the tutor's role
Online Teaching and Young Learners - making the most of the situation
Simple Teaching Ideas for Online Classes with Primary Children
Навчально-методичний супровід
викладання англійської мови в середній школі
The Topic is 'Types of Films. At the cinema'
🎬🎥🎞
Lesson 1:
https://youtu.be/OCBTBTTy52c
📽📺
Lesson 2:
https://youtu.be/nXWdpqwijYI
📼
Lesson 3:
https://youtu.be/_88RUXgjAv8
🎞
Lesson 4:
https://youtu.be/ZjWTpPUjBfI
📼
Lesson 5:
https://youtu.be/qPE1dHj92rE
📺
Навчально-методичний супровід
викладання англійської мови в початковій школі
TEACHING VERY YOUNG LEARNERS
Stirring and Settling Activities for Primary School Students
УВАГА! ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ!!!
ТУТ
THE MULTIPLE MOTIVATION OF A STUDENT 4 KEY DRIVERS BEHIND STUDENTS' MOTIVATION DISCUSSION ACTIVITIES FOR ALL LEVELS |
Матеріали обласного семінару
МАТЕРІАЛИ СЕРПНЕВОЇ МЕТОДИЧНОЇ СТУДІЇ
Формувальне оцінювання. Мовне портфоліо для учнів 1-2 класів (ч.1)
Мовне портфоліо для учнів 1-2 класів (ч.2)
Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів (Cambridge)
Шляхи реалізації формувального оцінювання за допомогою лепбуків
Teaching English. 11th form. (PPP by Lidiia Uruska)
Методичні рекомендації щодо вивчення англійської мови в 11 класі
Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи
Навчальна програма елективних курсів з іноземних мов. для старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів
Культура і мистецтво Великої Британії: навчальний посібник елективного курсу з англійської мови для учнів старших класів профільної школи
Календарно-тематичне планування О. Карпюк "English 11"
(https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/kp/english_11_k_plan_v1_final.pdf)
Матеріали обласного семінару "Робота вчителя іноземної мови в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної середньої освіти"
Увага!!!
Календарно-тематичне планування до підручника Smart Junior 1 for Ukraine
Календарно-тематичне планування до підручника Quick Minds 1 for Ukraine
Матеріали тренінгу
з питань викладання англійської мови
у 10 класі (2018-2019 н.р.)
Матеріали обласного семінару
"Шляхи та засоби підвищення ефективності іншомовної освіти в умовах Нової української школи"
27.04.2018
Модель підготовки вчителя іноземної мови до роботи в нових умовах: структура та компоненти (Уруська Л.В.)
Інтеграція попереднього досвіду реалізації компетентнісного підходу в початковій іншомовній освіті в умови Нової української школи (О.В. Бураковська) (Н.П. Дубчак)
Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учнів шляхом використання сервісів хмарноорієнтованого середовища Офіс 365 на уроках англійської мови (М.В. Савчинська)
Використання міжнародного досвіду впровадження STEаM-навчання у закладах освіти (на прикладі участі у проекті "Level up Village") (І.З. Лучин)
Участь у міжнародних проектах як засіб реалізації компетентнісного підходу в іншомовній освіті (О.Д. Войчишин)
З досвіду участі в цифровому дитячому університеті та проекті "Школа майбутнього" (Н.В. Байгуш)
Іноземна мова: від навчального предмета до життєвого уміння
Презентація "Рамка професійного розвитку вчителів. Складові професійної діяльності"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wX0c2YTZaVjRQXzg/view?usp=sharing
Презентація "Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності учителя іноземної мови"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wVnE3SEd3RHBQQVE/view?usp=sharing
Презентація "Європейський досвід професійного розвитку вчителів іноземних мов" https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wVnE3SEd3RHBQQVE/view?usp=sharing
Презентація "Фахова компетентність вчителя іноземної мови як запорука ефективної та якісної іншомовної освіти"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2weFBPakxuRXh6MjQ/view?usp=sharing
Презентація "Шляхи саморозвитку та самовдосконалення професійної майстерності вчителя іноземної мови" https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2weGRaSXlKa3RsNU0/view?usp=sharing
Відео "Навчання в русі"
https://drive.google.com/file/d/0Bz6WubQ74X2wU3ZrQjhScHR0blk/view?usp=sharing
Виступ Плахтина Т.С.
https://drive.google.com/open?id=0Bz6WubQ74X2wclg1d0xyU2w5TGs
Виступ Луб"яницька В.А.
https://drive.google.com/open?id=0Bz6WubQ74X2wQ1dBMkdiZGNHN0U
Виступ Якимчук Т.В.
https://drive.google.com/open?id=0Bz6WubQ74X2wRXIyaHRRZ3NVeXM
Немає коментарів:
Дописати коментар